Saturday, March 6, 2010

kursus yang seronok

Hari ini ada kursus Memori Organik Automatik. Bangkit pukul 6.30, lepas tu solat subuh dan mandi. Lepas siap, breakfast dan Ainin panggil, naik kereta terus pergi. Hantar Adam [adik Ainin] kat sekolah. Sembang2 sikit sementara sampai.

Masuk ke dewan, duduk sebelah Ainin buat ujian dan bengkel Matematik & Sains. Best... Dah tahu saya banyak menggunakan otak sebelah kiri. Dengan buat genggaman kedua2 belah tangan pun dah boleh tahu.


Lihat tangan saya. Ibu jari kiri di atas bermaksud saya banyak menggunakan otak sebelah kiri.


Pukul 4 mama datang ambil. Mama bawak makan kat Secret Recipe.

Tengah menunggu kek sampai

Ini kek yang saya order, Oreo Cheese Cake

Hot Chocolate. Mama tak bagi minum air sejuk sebab tengah batuk2.

Ini mama saya punya, Lemon Cheese Cake

Mmmmm..... Yummy, yummy.....



No comments:

Post a Comment